oh breathe, just breathe

hela veckan har jag bara känt att ja, jag är allmänt irriterad för någonting..
hm, har fortfarnde inte kommit på vad, men jag tänker helelr inte sitte & fundera.
Mina vänner fick mig på riktigt bra humör idag & speciellt ett stort tack till
Lisafisa & Johanna som alltd är lika roliga att umgås med! Måste säga att vi hade
många serriösa samtal där på fiket, framtiden var ett stort ämne & jag känner nästan
att Johanna uppmanade mig mycke till att sköta skolan. Vilket jag kanske borde göra bättre..
& vilket jag ska förbättra. Hår-projektet var ett annat stort ämne också & det är bara kul!
inte långt kvar nu, hihi, hejja Johanna & hejja alla oss andra! Det kommer bli så bra!

sen måste jag säga att killen från telenor var himla gullig som försökta flörta på flera
meters avstånd! hihi, det var liksom lite gulligt. Men nae, han ville väl antagligen
bara att jag skulle lämna mina vänner & min latte på paus för attt gå till honom så
han kunde lura på mig att byta kontantkort.. men icke :D ha, mig kunde han inte lura!


jaha ja, imorgon ska svenska boken vara utläst & vi ska tydligen skriva en annalys på det, OH HERRE MIN JE vad jag känner att de ska bli kul (typ inte alls). Jag har liksom mer än halva boken kvar att läsa tills imrogon gott folk & det kommer inte funka., får väl väl bli så att jag ''bytte'' bok, så jag redovisar en annan imorgon! yes, det låter bra!

Torsdag, blä, inge bra på tvn & inget att göra an kväll som denna.
Hade gärna satt mig & kolla på ett super bra avsnitt av typ
världens bästa serie Gray's anatomy.. MEN jag har ju då inte den
boxen, ännu får jag väl säga, för det är nått som verkligen måste införskaffas.
Det får väl helt enkelt bli nått annat.. ska nog lägga mig i min så
himla osköna, verkligen omjuka säng & titta på nån film på min
sååå nya dator från 1994! det får helt enkelt duga för ikväll!

det var väl allt, laaater! pus
/kajsa

Kommentarer
Postat av: Frida

jag hörde att "the ghosts were there" ;P

2007-10-25 @ 20:54:43
URL: http://hellstromfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0