somebody save me

idag har det varit nästan en helt vanligt skoldag, ända fram tills jag kom på att det inte alls var någon
indrott idag.. (vilket ifs. var lika med; ingen annsträngning & helt okej för mig) men det jag & mina kära klasskompisar inte såg framimot var då denna eviga väntan på att historia lektionen skulle börja. Fast vi
har ju en sådan snäll mentor/lärare som flyttade fram lektionen & vi slutade alltså hela två timmar tidigare idag! OH JA! så himlans skönt, verkligen.

Efter skolan tod jag den buss som leder hem till mig, 113, på den började jag känna att
huvud värken trägde fram sakta men säkert.. & då var min första tanke "jag orkar inte plugga"!
För på onsdag har vi ju prov & man kan ju alltid vara ute i god tid för att plugga (var min tanke).
Men nu..cirka sex och en halv timma senare, har jag fortfarande inte öppnat boken.
Utan istället har jag varit med bröderna Asserstam! Vi gjorde inte mycket alls, marcus skulle
iväg för att jobba så då bestämmde sig jag & matthias att vi skulle hem till marcus för att
jag aboslut ville se hans nya lägenhet som btw, var SÅ HIMLANS FIN!
En sak kan jag lova; han ska få bli min inredare då jag flyttar hemmaifrån!

& då kommer vi ju in på de.. för idag kom jag på att jag verkligen, typ nu, nununu vill flytta hemmifrån!
tänk att komma in till stan, en egen lägenhet, får göra som man vill, städa när man vill, laga mat när
man vill.. ja typ det mesta när man vill! så himla bra det jade vart! tänk er!
men det va typ nu min tanke gick sönder & ligger just nu som typ en krossad glasruta i min hjärna..
jag kan ju inte flytta, inte nu.. snabbast om kanske två år ;/ & hur lång tid är inte det liksom?!
Anntar att det man vill mest i hela världen alltid är det som tar längs tid att få.. sånt jag har lagt märket till.


sen vill jag bara säga att jag redan längtar till onsdag, denna underbara onsdag som
alltid ger stor glädje till mig, gray's anatomy! oh herre min je! finns bara ett ord; KÄRLEK!

nu kanske, för en gångs skull, borde jag slå upp min historia bok för att
möjligtvis läsa några rader om antiken.. det låter väl intressant?! verkligen.

TAKE CARE
puss& kram
/Kajsabajsaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0