another perfect day, indeed

(HAHAHA)
tänte bara säga; död åt skolan!

ännu en helt vanlig dag, kan det inte hända nåt! oh, jag blir galen, galen rent ut sagt!
kan inte allt bara vara bra, eller det rä ju inte dåligt.. men jag känner att jag inte
mår så bra som jag kan må egentligen! jag brukar må bra, men detta dåliga
har hållt i sog ett tag nu & jag har inte riktigt varit mig själv! blää.


men men, jag ska ju vara glad sån är ju jag!
mamsin min & ulrik gifter ju sig på lördag.. inte alls
många dagar kvar nu ju, lycka, big time!
& herre min je, jag får ju inte glömma att jag är ju tärna :D

saknd, oh jaa!
/den dära caroline

Kommentarer
Postat av: Saraa

miss you

2007-09-18 @ 16:35:20
URL: http://sarararaa.blogg.se
Postat av: Filippa

Kom tillbaka! :)

2007-09-19 @ 15:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0