do you feel me?

idag tycker jag inte om söndagar.. iallfall inte denna!
städ & plugg-dag för min del, men ska ändå hinna med massa annat. blä.

jag är super seg idag & orkar egetligen inte göra något av detta, men måste man så måste man.
skola imorgon också. fast det känns okej, har ju inte varit i skolan på länge..
men nu mår jag så gott som bra så det ska bli skönt faktikst!


känns som om jag så gärna vill tro, men kan inte, vågar inte..
påminner mig så himla mycket om förr & jag orkar inte, inte igen.
fast att jag vill, kanske inte med dig.. eller?
nä, nytt nytt nytt ska det va. fast nu är det ju ifs vinter snart
& då är det ju dags att gå i ide..

FAST.. jag hade ju tänkt ändra på det! jag klarar mig.
även fast jag vet att denna vinter inte kommer bli som förra så vet jag
att jag klarar detta! i know that.



PUSSSHEJS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

onsdag is ours ;D Har en nygammal mobil nu,så har inga nummer.. men vi kan ju snacka på msn :)

2007-09-10 @ 10:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0