in pieces

idag tror jag att det kommer bli en bra dag, eller jag har iallafall inställt mig på att det ska bli det.
jag är glad & det är ju bra! lycklig & glad.. det är vad jag känner idag :)

vaknade tidigt, redan klcokan 09.22.. tidigt för att vara mig!
det blev frukost med familjen framför tvn, lite myspys sådär.
& nu tänkte jag lägga mig i badet..aw! nu när vatten är som det ska. ha!

det skulle egentligen vart kalas idag för min lille prins, johannes, han fyller hela 15 år på onsdag!
men så blev det ju inte, eftersom att både klintestam & hansson är magsjuka ;O
& det vill vi ju inte bli nu, det är ju trotsallt bara nästan en vecka kvar tills min mamsi & ulrik gifter sig!
herr & fru ahlgren! coolt! & jag ska vara tärna.. hiihihihi!



& sen ska jag bara tala om att jag har världens bästa vän!
camilla susanne madeleine hårdh akre..
vad hade jag gjort utan dig? du är bäst!


det var allt för nu, dags för ett bad!
/carolinekajsaa

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Läs gärna mitt inlägg om självförtroende i min blogg!

2007-09-15 @ 11:48:19
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0