no one ever said it would be this hard

.. & nu är det höst! yeah. det känns verkligen. men jag vill inte ha höst, jag vill ha vinter!
fast att jag vet att det inte kommer att bli samma sak som förra vintern, så vill jag ändå ha vinter! NU!
massa snö & kallt, oh. i want a new december to remember..

idag var vi på lövstaslott med skolan, gick guidad tur & så. det var lite smått kul att få
se på allt gammalt & få höra en del historier. men, det är ju inte lika kul att komma tillbaka
till skolan senare för att skriva ett repotage. blä.
känns som om vi har massa läxor nu, & så är det väl också.


idag var jag med vicy igen, hon ska bli brunett idag, yey.
lite nervös jag är (fast att jag kanske inte borde vara, men jag är det åt henne) haha.
men vi får väl se, det blir säkert bra! det tror jag.

och jag bara orkar inte med detta, orkar inte gå för att prata & få det jag behöver.
jag vet att jag borde, iallafall för att se, men jag orkar inte! ÅH!


innan jag går måste jag bara säga att mina HM KLÄDER KOM IDAG :D äntligen.
nu är det dags för min att studera, iallafall tills åtta, då top model börjar!

tack & hej för mig.
/kajsaabajsa


Kommentarer
Postat av: Tessan brobeck

Carro, jag behöver dig! Kan vi träffas någon gång? saknar dig

2007-09-04 @ 12:27:26
Postat av: Saraa

är du sjukis pluttan ? :(

2007-09-05 @ 19:19:28
URL: http://sarararaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0