when you're feeling empty

jaha, engelska lektion nu då :D herre min je, vad jag har roligt! OH JA!
men bäst med denna lektion är ju att bengt spelar så himla bra musik! yey.

engntligen borde jag sitta & göra sånt jag ska men icke, inte idag.. jag har ju bara vart
borta nästan hela veckan så jag har ju absolut inget att ta igen (typ massor).
men det finns ingen ork just nu & det är ju trotsallt fredag som innebär; INGEN ANSTRÄNGNING!
så som flesta sitter & gör.. ingeting! goodiegoodie.


igår var det kals btw, hos familjen hansson. Min lilla prins blev 15 år så det bjöds på mat & kaka :D
mumma! sen åkte jag hem & sov.. typ. Lite tv-tittande innan såklart, som alltid. IDOL! OHJA!

idag v et jag inte vad som sker, inte mycket antagligen eftersom att jag ska upp ganska tidigt.
Mamsin min & ulrik gifter ju dig, så jag måste ju vara finfin. Så abseelut upp tidigt, haha.


jävla norrbagge (fråga mig inte, bengts idé)
/Carolinekajsaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0