all she wrote

Kan börja med att säga att solen gör att jag känner mig lycklig. I hela kroppen!
Det går verkligen inte att beskriva, helt sjukt hur man kan må så bra av något som solen
& den underbara helg jag haft. Det pirrar i magen över tanken av att sommaren
kommer bli så bra! så jag längtar, så det pirrar, så jag ler.. jag mår bra!


Fredags kvällen & lördagen på Lisas land, Trollholmen, har vart underbart!
Få åka båt, sjunga, äta god mat, prata massor, umgår med familjen j, vakna av
solen, frukost på altanen, lyssna på vattnet, lyssna på fåglarna, sola vid sjöboden..
jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst.
det var så mycket & jag blir lycklig av bara tanken!

Lördags kvällen i arkösund hos bengan som fyllde 18 år vart riktigt lyckad!
Trevligt med mat & fika &med allt roligt  folk. Mycket cider & dans vart det också.
& jag lyckades ännu en gång med att baka en så himla god kladdkaka!

Söndagen har spenderats av prat i sängen hos familjen j, en dusch, sola på altan,
sola på balkongen, tvätta bilen, prat på gräsmattan, pinsamma situationer & nu bloggade!
Borde ha pluggat till mitt geografiprov i veckan, men jag tog inte ens med mig böckerna
hem från skolan i fredags så det vart ju lite svårt. Jag får ta det imorgon, för imorgon är det
måndag & en ny vecka. så himla skönt! hoppas på mycket sol i veckan!

inte långt kvar nu, om 49 dagar är jag i tunisien, underbart.
dags för ett telefonsamtal, lägga sig i sängen & tv tittande.
PUSS&HEJ
/Carolinen



fis


Kommentarer
Postat av: Kungen

Kan glädja dig med en väderleksrapport! Sol hela veckan har jag hört och läst! PLUS(!) att det ska bli den varmaste sommaren i Sverige på 150 år, maj, juni och juli ska bli kanonvarma! Kul!

2008-04-20 @ 22:36:06
URL: http://johannana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0