broken hearts pirade

hej&hå vad jag är så himla duktig på att städa. Mitt rum blir så fint, detta borde
göras oftare MEN vem orkar städa så fort det blir stökigt? det måste bli riktigt stökigt
innan jag tar tag i det i allafall. När det gäller mitt rum vill säga, hehe!

För övrigt så hade vi vårt första natinella i engelska, den skriftliga.
Det gick rätt så okej faktiskt. Hoppas på ett bra betyg, lala..

jahopp? vad mer? Slutade klockan halv tio idag, skönt!
imorgon slutar jag elva & sen är det bara vår underbart
långa onsdag kvar.. sen, sen är det varlborg & helg! OH!


nä.. dags att fortsätta, men lite röster
från grey's i bakgrunden går allt mycket fortare (:
PUSSIS
/ms. C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0