don't you remember?

solen lyser & jag känner att det är bättre nu..

anton & lucas, mina små prinsar, springer runt på baksidan med en fotboll.
kul, det ser riktigt mysigt ut! nu vill jag också vara så liten igen, då man inte
hade några bekymmer & inte förstod då allt hemskt händer, men nu är det
inte så. Fast jag ska vara glad att jag snart fyller arton, bara har ett år kvar i 
skolan & livet bara är alldeles underbart.

idag har jag suttit i solen i stort sätt hela dagen. Vicy var här en stund & vi satt på
altanen, käkade glass & pratade lite. skönt var det! Men nu kom jag nyss hem från
affären med mami, vi har vart & handlat lite mat inför helgen.. det är ju fredag
redan imorgon liksom! så skönt. Jag längtar till min metalaträning imorgon..

min helg ska bli bra har jag, förövrigt, redan bestämt. Även om det ska bli lite
sämre väder till helgen så ska min helg bli bra. Sen har ju Johanna aka. Kungen
en stor dag på lördag & jag håller tummarna för henne!


nu ska jag lägga mig i sängen & titta på
värdens bästa Grey's, då mår jag bra!

/Kajsabajsa

bada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0