where did i go wrong?

Jag visste att denna vecka skulle föra med sig nått illa, jag klarar inte av sånt här.
Min kropp bryter liksom ihop, kan jag inte bara bli frisk från allt.
Varför kan jag inte bara klara allt & vara bäst?! möh..

Frida min Frida försvinner nu på söndag, typ as länge ska hon vara borta.
Jag har ont i magen. Men det blir bra, vi ska ju komma & hälsa på dig
där borta, på andra sidan jordklotet, trinidad nästa!


För övrigt så sög dagen igår, jag var trött, gick på stan, blev frustrerad över
att jag bara var tvungen att hitta ett par jeans, lugnet la sig då jag köpte
lite kläder, vandringen mot teatern började, vi köpte godis, jag såg något,
något som egentligen inte rör mig men nått jag inte ville se, jag blev
(ännu en gång) frustrerad. Teatern sög & jag satt där i stolen i tre timmar!
Väl hemma så låg jag i min säng & tänkte, fick ont i huvudet.. somande..
nu sitter jag här, fortfarande ont i huvudet, seg..
MEN, bara av att titta ut & se solen blir jag pigg&glad! Lalala

/den dära Caroline
 (Bara för att jag gillar stora bananer!)

banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0