you're out of your mind

musik, jag blir så lycklig när jag hittar en låt som passar mig
& som är så himla bra! herre min je, tack för youtube!

Efter en hel dag på stan med pumps för första gången på ett år, så har jag faktiskt
lite ont i fötterna. Men efter ett varmt bad ska det nog försvinna, samtidigt som denna
magvärk. Tror nog att blåbärspajen där på Fräcka fröken är felet, men gott var det!
När man har ont på tre ställen så måste man ju självklart ha ont på ett tredje, ryggen!
Jag har så jävla ont, sjukt, behöver verkligen nån som tar på mig! NU!

ännu en gång kan jag säga;
Im being a doer. Getting, while
the getting is good!


NU ska jag till Lisa.
Bye so long!
/hon den dära, Caroline

hey

Kommentarer
Postat av: Sara

"När man har ont på tre ställen så måste man ju självklart ha ont på ett tredje, ryggen!"

Ah det är ju ganska logiskt att man har ont på ett tredje ställe om man har ont på tre ställen (A)

2008-04-10 @ 20:44:30
URL: http://bananens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0