don't leave me alone here

Jag tänker tillbaka på allt gammalt och det är alltid samma sak.
Det slutar med att det lilla jag tänkte på från börjar leder till allt annat..
& här sitter jag nu, med några tårar som rinner längs kinderna.
Det troppar till och med ner några på byxan ibland. Det är sorligt!
Min kväll som var så bra, min kväll med mina närmsta som får mig må bäst..

jag tänker, jag saknar, jag vet, jag vill, jag kan, jag ska
jag har en känsla, men jag känner ingenting.. ingenting.


det blir nog att ta ett varmt bad innan sängen, få upp värmen för att
sedan gosa ner mig under täcket till ett avsnitt av grey's, jag ryser av tanken, underbart!
take care, bye!
/carolinen



Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera Carolinen! Jag vill ju se ett foto på en lycklig Caroline som är fotat med den snyggaste kameran i stan ;)Plus att jag nudrar om det blev någon bärbar i fredags? :D Pusspuss!

2008-08-16 @ 10:52:19
URL: http://johannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0