now i can fly

Min fredag, som fick bli min födelsedag, var helt underbar!
mina vänner & min familj gjorde den värd att minnas.
Däremot, min riktiga födelsedag som var igår, var väl inte lika trevlig.
Jag mådde inge bra alls, usch&fy, är riktigt glad att man bara fyller arton en gång!

Nu så mår jag mycket bättre, lite seg dag bara. Sitter ute hos mormor och morfar lelle
med mamma och myser. Sen ska jag och mamma in till stan för att gå på
bio, Narnia- Prins caspian, hoppas den är bra. Efter det blir det att åka hem till pappa
för att bli firad & få lite mer paket. Förhoppningsvis den dära kameran jag önskat mig.
Då skulle jag bli glad! Fast dock inte lika glad som jag blev då min mamma kom
med sin present, betalning av hela mitt körkort! yey! Världens bästa present..
men nu måste jag börja med det då, blir att lvningsköra lite mer först
så jag känner mig säker. Sen kanske jag tar intensivkurs i vinter
eller nästa sommar. Sen har jag körkort :D

Snart blir det in till stan & äta med mamma innan bion, så
hopp&hej, ha en bra dag mina vänner!
Pusssispussis
/carolinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0