thats what i go to school for

yes, här sitter jag..  ny badad i min ny bäddade säng & luktar gott!
minn hår är borstat för första gången på säkert flera veckor och nu
ligger rakare än en rakpermanent. Illa, jag ser ut som en blöt katt,
FAST att håret nu är tort..

har laddat ner ''p.s i love you'' och ska se den om cirka en
kvart då den är klar. Den verkar ju himla mysig. Då kan jag
sova gott sen om jag myst (dock själv idag!) till en bra film
& sen ta min lille vän telefonen för att ringa till han..
ett godnatt måste sägas, så är det bara!

imorgon börjar skolan påriktigt, med vanliga lektioner, spännande!
jag kan ju bara säga att jag längtar till kaffet & pratstunden med mina
underbara klasskompisar, ni får mig at orka upp på morgonen. sant! :)

nu, time to say bye!
HEJDÅ.


Kommentarer
Postat av: sara

Filmen såg jag igår! MYCKET BRA.

2008-08-24 @ 23:44:27
URL: http://bananens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0