my mind is growing weak

en typ underbar dag, sant. Vaknade tillsammans med han, himla mys, tog en ducsch
och började göra mig i ordning för att gå på stan med tjejerna. Lisa, lousie & johanna.
Vi strosade runt på stan i två timmar, shoppade lite & åt världens godaste sallad, paus!
Blir troligtvis en sund på stan imorgon med med lisa och hennes mami.
Men först.. skoldag!

yes, kul, imorgon börjar skolan & sista året för mig & mina underbaringar
på kungsgård. Det är det ända jag kommer ha i huvudet hela året.. att om
mindre än ett år behöver jag inte sätta min fot där igen, härligt!

s, ikväll blir det att ligga i sängen och titta på film.
tänkte gå upp ganska skapligt imorgon för att vänja mig :p
ska till lisa & dricka kaffe innan skolan, myspys.

puss&hej (:
/caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0