i'm feeling so blue

Första dagen i skolan på typ två månader.. jag som i stort sätt längtat på
att skolan skulle börja ingen, fick ont i magen idag. men himla skönt att allt ändå
känns som förut, inte mycket alls som är annorlunda och glad är jag för det.

Stan vart det iallafall idag efter skolan, med misen. Hon köpte lite små saker
och för mig vart det att par skor, himla kul när man fyndar sådär. Billiga var dom!
En sväng till blir det imorgon också, måste köpas lite saker. Plus förhoppningsvis
en latte på det om inte kaffe mannen står där, honom vill jag helst undvika!

Imorgon är också en såndär speciell dag, en sån dag då en vän till mig fyller år!
& liksom inte vilken vän som helst utan den lockiga sara :D hela 18 år!!
Himla trevlig liksom, nu du min vän, nu du.. hihihihi!
Stort grattis från mig till dig min plutt!




men nu blir det att fortsätta kolla på grey's, sen
ringa han & efetr det somna!
Skola imorgon igen, yey.
kisses&goodnight
/c

Kommentarer
Postat av: sara

mohihihihhiih SÖÖÖÖTBOLL!!!!!!!!! <3

2008-08-20 @ 00:34:39
URL: http://bananens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0