here i go again

fy vad går dagen var slapp, och denna dag lika så, men skönt de. 
Igår kom jag till lisa vid två, vi kollade på massa film, käkade god mat
& myste. När mathilda kom senare och tjejerna började spela othello
var det dags för mig att göra mig lite i ordning. Sen var det en ganska
kort förfest med grabbarna och sen drog vi till hugo. En himla trevlig
kväll hade jag! Nästan för bra, jag blir rädd.

idag är det en sån söndag då man verkligen inte ska göra någonting..
bara slappa, det regnar ändå massa ute, vilket inte gör mig nått, det
är bara mysigt & det är bra föridag ska jag mysa med han.


men nu blir det att ta ett bad med massor av skumm!
fuck you, puss & kram
/caroline


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0