everything will be alright

okej, nu har jag vart riktigt dålig på att uppdatera på ett tag & det har hänt
mycket kan jag lova!

Min undernaringar till tjej kompisar lyckades ju överraska mig lite när vi
hade överraskningsfest för carolina. Mitt i det roliga kommer dom in med en
tårta till mig. Korkad som jag är förstog jag inte att tårtan som såg ut som en
kamera hade något med innehållet attgöra. Men visst, när jag börjat äta lite
av tårtan upptäcker jag att där någonstans innuti tårtan finns nått.. & efter mycket
ätande, väntan, om&men så fick jag ju öppna min present. Där log hon, min blixtina!
Min nu andra lilla rosa vän! Jag är verkligen jätte tacksam tjejer! Ni är underbara.

Jag har även vart på bio med lisafisa, batman! Jag vet inte ens vad jag ska säga..
bara tanken av filmen gör att jag rysen, sjukt bra, grym, jokern, bruce, SJUKT!
Det finns inga ord som kan beskriva den där filmen, jag längtar till nästa.

Igår var jag med Henka ringen, himla trevligt. Det blev en kaffe på mcdonals i
väntan på att dom andra grabbarna skulle äta klart, så vi kunde sitta utanför nån
och umgås. Men det blev en tidig kväll ändå, jag bad henka köra hem mig vid
kvart över elva. Då la jag mig i min säng och myste med mig nya leksak jag köpt,
en bärbar dator. Typ jätte lycklig är jag liksom!


nu väntar jag på att lisa ska höra av sig om kvällen och på att
mami ska bli klar med nått så vi kan åka till mormor.
& ja, jag ska bli bättre på att uppdatera!
kisses, byebye ♥
/carolinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0