Lost in translation

Gutten morgen!

Jag tittade på julkalndern i morse, & jag hatar att säga det..
men, den var helt enkelt skit dålig! Så tråkig. Jag vill ha tomtar,
små barn som ska lösa julmysterier och massa myspys!
Men nej, gör en skit julkalender där allt bara ser stelt och enkelt ut. FYY!

Jag känner att det där julmyset man borde känna nu inte riktigt
finns hos mig en, vilket är oerhört tråkigt. Ifs var det julmys hemma
hos mig igår. Mamma hade tänt rökelser och ljus, ulrik satt och tittade
på nån julkonsert på tv. Mys. Men så fort jag kom upp till mitt lilla krypin
så försvann det. JAG VILL KÄNNA JULMYSET! Jag har liksom inte ens
förstått att det har varit första advent nu. Tråkigt. Men men, den dyker
väl upp. Bara att börja räkna ner dagarna till julafton..

Min helg har i allafall vart mys. Jag har umgåtts med min simon
och sara hela helgen. Känns som om det är dom som är mina
ända vänner just nu. Vad har hänt? Jag saknar alla. Men jag
orkar inte, jag tappar liksom orken. Men jag antar att det är mitt fel.
Kärlekens fel, blame it on me!

Frukosten är nu avklarad och markoolio ska stiga in
i vakna med the voice studion, det innebär kanske
att det är dags att hoppa in i en dusch. Yes.

PUSS PÅ ER!
/tjocko

(bara för att jag skrev detta i morse men eftersom att det tydligen inte syns
så lägger jag ut det nu, bara för att jag verkligen skrev blogg klockan halv nio!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0