happy new year

Eftersom att jag ser att folk fortfarande kollar min blogg, trotts att jag
inte skrivit nått på över två veckor.. Så tänkte jag slänga in några rader!

Jag älskar julen och en fin vinter med snö. Men denna jul och vinter har vart
skit. På julafton låg jag deckad i soffan med feber och en jävla förylning!!
Och igår, när jag hälsade på farbor doktorn, fick jag veta att jag har lunginflamation.
Så här sitter jag, på självaste nyårsafton med lunginflamation!!!!
Vilket betyder att jag inte kan spendera min nyårsafton med simon & vännerna.
Jobbigt, riktigt jobbigt. Alla plander bara liksom dog ut för några dagar sen. Bajs.
Men jag ska väl inte sitta och klaga, nu är det som det är (skit!) men jag
får vänta till nästa nyår och fira det dubbelt upp, ha!

Jag har iallafall väldens bästa pojkvän som tar hand om
mig och bara ärh elt underbar, han är bäst. Älskar honom! <3
Han gav mig väldens bästa julklapp också, en rosa ipod, hihi.

Gott nytt år på er idioter!
/carolinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0