the one & only

Jag har velat skriva så mycket, men varken haft ork eller tid.
Känns kanske meningslöst också eftersom att dom som läser
verkar så oerhört intresserade!!

Känns som om ingenting är som förr, jag kan inte låta bli att
känna mig skyldig.Skydig till att ha förlorat de mesta.
Jag känner ingenting längre, jag vet ingenting, jag är inte med.
Det är synd, för jag saknar.

Jag älskar att vara på jobbet med tjejerna. Vi har kul.
Jag älskar att vara med simon, han får mig att förstå
att jag är bra, att det finns nån som bryr sig. Han är bäst!

Bara en och en halv vecka kvar till julafton. Hur mys är inte det?
hihih. Jag vill ha massa mat, ljus tända, glögg, julklappar, familjen,
kramar, pussar, simon, mys, riktigt gran, ljulmusik.. allt!!
Jag längtar!

På måndag ska jag träffa saraosh på stan för en liten fika.
Det ska bli skönt, få prata lite skit, se snyggingen och få kramas!
Jag har saknat henne.




Nu ska jag sova, det behövs, jag är helt förstörd
och imorgon är det jobb för min del. Nice!
Godnatt, pussi.
/Linen

Kommentarer
Postat av: Sara

<3333333

äntligen!

2008-12-13 @ 23:24:01
URL: http://bananens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0