all i needed was the truth

jag har ju inte sådär himla mycket tid till att uppdatera min blogg, jag är ju en sån
himla upptagen människa. Typ inte.. men denna vecka har det vart
mycket, det kommer bli mycket!

egentligen ville jag inte ens veta, så varför skrev jag?
Varför bryrjag mig.. du borde inte skrivit så, du borde låtit
mig vara.. men nu är det inte så. Gjort är gjort, right?
allt hade vart så himla mycket lättare om du bara inte var
i tankarna, gjorde allt jag gjorde, var överallt där jag är..
men ännu en gång, det är inte så lätt, du gör allt för att jag
ska bry mig, & det gör jag! fan.

jag tackar lisa massor för att hon är inneboende hos mig, inte alltd kul att sova själv i huset.
& inte direkt någon annan som erbjuder sig så.. (SKOJA!).
Men i vilket fall så älskar jag lov. Jag är glad & tragisk på samma gång.
lisa fattar, jag med, kanske nån mer.. ah, ja! vem vet.


sova borde låta skönt, det är det & jag vill men inte nu..
eller jo, det vill jag visst men inte själv! haha.
jag har lisa här, men inte samma sak, ja.
Jag behöver inte ens säga ordet, ni tänker det redan!

GOOODNIGHT!
/ms. C

Kommentarer
Postat av: Sara

Pluttegull! Vad gör du imorgon kväll? Jag vill träffa dig snaaaaaaaart babe! Pusssss

2008-02-21 @ 12:19:28
URL: http://bananens.blogg.se
Postat av: Anonym

i think i know sweetie!

2008-02-21 @ 21:27:51
URL: http://miiiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0