come on over

söndag, ja, det är väl en sån dag då man ska uppdatera varandra efter helgen?
min helg har i allafall vart mycket lugn, vilket ifs har vart så himla skönt!
en fredags kväll med både papsi's & mami's famiij, lite tv-mys.
En lördag med vännerna plus lite annat folk, fest med andra ord.
Dock för alla andra utom mig & frudd. Hon körde & jag kände inte för det, ha.
& idag då, denna underbara, snöiga söndag, ska jag träffa saraosh, mysdag!
jag har världens underbaraste vänner!


det är så himla skönt att kunna säga; jag mår bra!
utan att ljuga, jag vet nu.. det känns så väl, jag mår bra.
allt börjar sakta att bli bättre, på alla sätt.

men jag tänker fortfarande tillbaka på hösten, förra vintern, sommaren!
många minnen tränger fram, oh! jag längtar så..


TUNISIEN, inte länga kvar nu!
/ms. caroline stenberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0