misery loves company

jaha, nu när jag väl kanske börjar komma igång med bloggadet igen
(även fast att jag inte skriver så himla intressanta saker), tänkte jag bara
berätta att min dag igår var mysig. Jag & mamsi bakade vaniljbullar & semlor!
det var så super gott & jag fick så ont i magen.. trots detta så ligger det kvar
bullar hemma i skafferiet som enbat ligger & väntar på mig, oh!

idag fick jag även ett lite samtal av johanna, hon frågade ifall jag ville vara med & jobba i helgen
plus även några dagar av nästa vecka. Städa, jag är bra på att städa, ås varför inte tjäna lite pengar
på det? jo men visst, jag tackar & bugar förfullt för att hon tänkte på mig i detta sammanhang!

för övrigt, onsdag idag, härligt! Blir att gå på stan med lisa efter skolan & kolla runt lite mått.
sen ska jag hem, sätta på mig mjukisarna & bara slänga mig i sägen! så himla härligt.
min nya säng är mitt allt, nästan, jag bor i den.. jag lovar! Nu kom jag även på att jag måste plugga lite
smått, kanske mattematik men även lite svenska, en recension av frugornas herre. (läs inte den boken!)


innan jag möjlitvis avslutar detta inlägg måste jag tillägga att jag längtar så otroligt mycket till helgen.
denna helg ska averkligen bli så himla bra, & frida.. ja, saknaden tränger sakta på.
Lika bra att förbereda sig lite, vill inte att kinderna ska vara blöta av tårar.. jag måste ju tänka på sminket! ha.
men du kommer ju få det så bra, så jag är inte orolig. Detta klara du, garanterat!

okej, bara fyrtio minuter kvar på lektionen!
oh, vilken lättnat.. inte alls. Take care!
/ms. caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0