what i did wrong

jaha, då sitter jag här efter en HEL dag i skolan!
tänka sig vad tiden går fort då man har roligt (..noooot!)

jag skulle inte vilja göra annat än att krypa ner i min underbara säng, slå på dvdn
& se på min doktorer som springer runt på sjukhuset i seattle, gray's anatomy. jag är kär!
MEN det går ju inte idag, kanske senare ikväll om jag har tur. Min dag består nämligen av
plugg, fika & kanske lite bakning hemma hos familjen J. Detta kommer ju bli så himla super kul
när jag väl kommer dit. Men den eviga promenaden dit & pluggandet lockar inte särsklit mycket  må jag säga!



nu ska jag fortsätta att äta lite på min lilla macka som ligger här bredvid mig,
ta några ord med mamsi.. sen påbörja min eviga promenad till sotaregatan! :)

jag har en tanke, men du är inte värd den.
/carolinekajsaa

Kommentarer
Postat av: Frida

svar på kommentaren finns i din mobil pärlan !

2008-02-04 @ 18:35:38
URL: http://hellstromfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0