back where i was

så här lite dagen efter, mår jag toppen :D
jag är glad att det är ett nytt år med nya förväntningar! det här året ska bli bra.

gårdagen vart inte riktigt som jag tänkt mig, men trevligt hade jag i allafall.
Jag var så himla duktig & hade lagat middag till mina flickor. Vi åt, skrattade & hade kul!
Spelade även lite barn geni innan vi försvann ut :)
Jag tror att vi sammanlagt tillbringade kvällen hos fyra olika personer, men
vid tolvslaget befann vi oss i rambodal, frida stod mid min sida när vi log åt det nya året!


nu har jag nyss ätit tacos med min familj & jag känner att min kväll inte kommer vara nått speciell.
Ska nog ringa min vän, camilla & se ifall hon möjligtvis vill tillbringa lite tid med mig. Ja, det får vi hoppas!

men så länge.. take care!
/carolineee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0