i decided i should hideaway

usch, nu har jag ätit för mycket. super mätt!
men är det gott så får man äta mycket.. visst?

jag är verkligen så himla trött på allt just nu, plus att folk åker hit & dit på semester gör
ju inte saken mycket bättre. Jag vill ha sommar & tunisien, NU! har säkert tjat om det minst hundra
gånger.. men jag blir tokig. Jag vill också åka, till nått varmare & bara slappna av!
Jag brukar gilla vintern, det brukade vara min årstid. Men inte nu, inte denna vinter.
varför? jag vet egentligen anledningen, men jag vill inte erkänna det för mig själv.
vill inte tänka.. men jag blir bara så ledsen, avundssjuk!
Men jag har ingen annan att skylla på än mig själv, tack caroline.


jag fruktar morgondagen till max!
Administrations-prov & en spanska lektion som kommer gå bajs.
Jag orkar verkligen inte anstränga på de ämnena jag inte tycker om.
Histroria-redovisning på onsdag också, plus massa matte i veckan.
plugg vecka, som inte kommer bli nån plugg vecka tillslut.. igen ork!

varför skriver jag det här? så onödigt..
/caroline

Kommentarer
Postat av: sara

di klarar det caroline:) jag ska skänka dig massa varma tankar. synd att du inte va här i dag en hejdå kram hade ju
vartit fint :D men vi ses hörru, ta hand om dig :)

2008-01-15 @ 12:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0