nothing i different

söndag, blä! jag gillar inte denna söndag. För denna söndag innebär skol-måndag imorgon!
jag vet inte hur många gånger jag sagt detta; JAG VILL INTE!

idag har jag vart ute med min lillebor i några timmar.
Vi lekte i snön ute hos mormor. Massor av snöbollskrig & jag vann! ha.
vi gjorde en jätte ful snögubbe & jag döpte honom till Jan, trevlig (snö-)gubbe de där :D


nu ska jag lägga mig i badet, bli varm & sen mysa ner mig i soffan & njuta av dom sista
timmarna av lovet.. usch, detta lät tragiskt! & det är det.
vet inte äns om vi börjar som vanligt, orkar inte ta reda på det heller.
orka inte tänka på alla prov jag måste göra! oh, ge mig den 18 februari & sportlov, snart.. NU!

pus&hej.
/ms. stenberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0