hand of time

Jag bara äääääääääääääääääääääääälskar sol!
blir så himla lycklig av att bara titta ut, men inte lika lycklig
av att veta att jag är hundvakt & inte kan ta mig nån stans.
Min familj ligger ute vid klarsjön, solar & badar.. men jag, lilla
jag sitter ute på min baksida & solar.. SJÄLV! hur kul kan det vara?!
typ så kul att man går in efter ett tag för att umgås med datorn & bloggandet.

min kväll igår vart faktikst jätte trevlig, även fast att jag inte stannade så länge
hos becca så var det en himla kul kväll. Tessan & sara är två underbart roliga vänner!

idag är det bara en såndär oerhört tråkig söndag och jag läntar redan tills nästa helg.
känner mig nästan lite sådär små larvig bara för att det pirrar lite i magen av tanken
på hur sjukt kul jag kommar ha med mina närmsta! helt underbart.


& jo, igår färgade jag mitt hår! sådär mörkt igen, jag gillar det, trivs nästan bäst i det!
tänk att jag hade en tanke av att bli ljus igen, typ blond. ALDRIG!
Nu ska jag ut och sola.. alltså även bli mörk på kroppen, lite matching sådär. Ha.

ha en bra dag människor, peace out!
/carolinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0