it ends tonight

Jag får väl börja med att tacka Johanna för kommentaren, sedan tacka mig själv
för att jag lyckades vara så otroligt samart igår och förstog hur jag skulle ändra
min blogg. Konstigt att lilla jag lyckades faktiskt, trodde jag inte. Men, snyggt vart det ;D

Idag, har jag vart så himla snäll mot min mammi. Städat hela huset!
Det fick bli min födelsedags present åt henne, eftersom att hon fyller år,
vilket becca också gör idag. Så ikväll blir det partyparty!

inte ens en vecka kvar till det är min dag & ännu mer party!
nu börjar längtan komma fram lite smått.. lala


nu blir det ut & gå med puckot!
pusspuss&hejhej!
/ms. C




Kommentarer
Postat av: sara

jag är fan impad!

2008-07-26 @ 18:41:15
URL: http://bananens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0