let me forget all those sweet smiles

Jag rymde hem till mormor igår, skönt att få komma ifrån stan lite kände jag.
Alla mina sötnosar till vänner befann sig ju ändå på sina ladställen & därför
fick mitt landställe bli mormors hus! Trevligt faktisk, med massor av fika, mat
& allt. Men när man ändå är på plats på landet så måste man ju ställa upp
med hjälp också.. det fick bli att klippa gräsmattorna. Och ja, gräsmattorna..
hela tre stycken! & dom är fan inte små.. men så snäll & duktigt är jag!

Självklart så hann jag ju även med att sola & köra fyrhjulingen,
två måsten när det är så fint väder då man är hos mormor!


så, nu ska jag fortsätta att hata dig,
vänta på mat & sen ringa frida :)
byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0