time may change me

Enkall dag idag, eller kallt är det väl inte.. men utan sol så är det inget skönt!
Plus att jag var på solhumör idag, ligga & mysa i solen. Men nej nej, nu sitter
jag & myser med min kaffe vid datorn.. pust..


Kvällen igår var mycket trevlig, alltid kul med tjerna hos misen plus lite cider & vin på det. Härligt!
Runt tolv  lämnde jag & sara familjen j's hus för att påbörja våran cykel tur mot stan, utgång blev det!
Allt folk träffade vi på deli där vår kära vän tessan även bjöd på lakris shots, gottgott.
Efter vissa omständigheter så bestämde vi oss för att gå till otten, även fast att vi hellre gott till hugo.
Men otten var inget kul, eller VI hade kul, vi har alltid kul, men otten.. nejnej, fy. Det gick ju inte ens att
dansa utan att man hade flera sliskiga människor bakom, på sidan & framför en. usch.

ikväll blir det ännu en mysig kväll hos misen med tjejerna! Får se hur kvällen slutar
men den innehåller iallafall nått gott att äta & dricka. Lite vin idag igen? yes.
men det är ju ett tag kvar, lisa slutar inte jobba förens klockan sju så undertiden..
ska jag.. göra nått annat.. kanske.. haha. Vänta med andra ord! lala

& nu, ett bad kanske? oh va skönt!
bye so log folks.
/carolinen


Kommentarer
Postat av: sara

BÄST!

2008-07-05 @ 18:14:13
URL: http://bananens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0