how it's ganna end

Nu är jag hemma!! Efter två underbara veckor i solen sitter jag nu hemma i kalla sverige.
Jag skulle behöva en varm kram, lite mys sådär.. lala..

Har vart vaken i snart 20 timmar och känner mig en aning trött faktiskt.
Fast jag fick en bra film av pappa jag nog ska se ikväll och sara kommer
förbi en stund snart så något sova blir det ine än på ett tag..
fast det gör mig inget, idag kan jag somna i soffan, badrummet,
tvättstugan, köket eller kanske ska jag ta lägga mig i min efterlängtade
säng för filmtittande & mys? jag gör hur fan jag vill.. men en sak är säker..
det kommer bli skönt att få sova!!


jag mår så jävla bra, blir pirrig, lyckig.. ja, lycklig är vad jag är!

som lilla Al-fadji skulle ha sagt..
fuck you, puss&kram


Kommentarer
Postat av: sara

åh va skönt att ha dig hemma, antar att du är en neger just nu! ses snart hoppas jag :) vills ekort sen oxå :D hihi

2008-06-24 @ 22:13:32
URL: http://sarararaa.blogg.se/
Postat av: sara

ÅÅÅÅHHH PUSSISGURKA! jag kommer imorgon igeeeeeeeeeeeen :-D

2008-06-25 @ 01:46:50
URL: http://bananens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0