hope you're happy now

det är helt sjuk, jag ryser, helt seriöst!
jag är hel lustig, det vet jag, men faktiskt..
så mycket kärlek.. oh.. gray's anatomy!

annars så vill jag bara säga att festande igår inte vart som planerat för
mig & sara med det var en mycket rolig kväll, full av dans och sång!
jag måste faktiskt säga att gårdagen har fått mig att ta fram
''den caroline som tänker & känner allt!'' det är skönt, det känns bra!
ilska, kärlek, pirr-i-magen, så irriterad, glad.. allt! & ändå känns det bra..

på måndag natt åker jag, eller ja, tidigt på tisdags morgonen skulle man kunna
säga, sjukt skönt ska det bli! fatta att jag ska få ligga på en strand halv naken
i två veckor & inte bry mig om någon annan än mig själv.. jag ska tänka.. det behövs!
oh, jag bara blir helt pirrig, så kul som jag kommer ha med mina kära kusiner
& så mycket gratis sprit vi får dricka.. och maten.. hjälp, vilket paradis!
fast mest måste jag säga att jag längtar till vecka då jag kommer hem..
finns inga ord, jag vet bara att dessa tre veckor kommer vara de bästa på hela
sommarlovet, helt klart!

efter att ha sökt cirka fyra sommarjobb, till och med varit en sån där
jobbig männsika som ringer och tjatar efterråt, så har jag inte lyckats
imponera på några.. inte ens på e.on!! då är det illa.. alltså gott folk..
jag är paaank i sommar, bara så ni vet.. lala..


jag längtar till min säng, faktiskt, & nej.. jag har inte
dåligt samvete som stannat hemma en lördagskväll.. bara skönt!
nu ska jag springa upp, dra av mig kläderna, sätta på en bar film & krypa ner!

hej så länge liksom!
/caroline


Kommentarer
Postat av: abbe!

Carro kom tillbaka till verkligheten ! har inte träffat dig på as länge jue, du får sluta gömma dig ;)

2008-06-22 @ 18:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0