a fresh new start

Söndag, again, fan vad veckorna går fort. Men skönt det!
bara två veckor var till lov, påsklov, äntligen (:
& jag ska ha det så himla bra! a fresh new start!

min dag har spenderats hos pappi, inte hänt nått speciellt. Det ända
jag gjorde var att slappa i soffan & pussade på min minsta, Jesper!
Pappi körde hem mig typ nyss & nu sitter jag här, skriver lite blogg och
väntar på att klcokan ska bli nio så jag kan lägga mig i sägen för att
titta lite på Wallander, jag gillar dom där filmerna :)


imorgon börjar jag sent, så funderar starkt på att ta Hubbe (min älskade cykel) till skolan imorgon!
hoppas bara på att det blir fint väder & inte så kallt. Får väl helt enkelt vänta tills imorgon, lalalaaa.

Puss&kram!
/ms. C

kajsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0