dont take what you dont need

kvällen igår med herr asse var bra, känns skönt nu att han äntligen hade tid
att träffa mig innan han åker tillbaka till jönköping.. igen. Pust!
Men anyway, kvällen slutade hemma hos asses bror, marcus i stan.
När vi kom dit var det skräpmat, godis & fotboll med marcus & Joel.
Trevlig, absolut, men när klockan började närma sig nio kom
X-boxen kom fram & det var dags att spela NHL.
Då kände jag att det vardags att lämna grabbarna ifred, ha.
Jag tvingade asse att köra hem mig så jag kunde slänga mig i soffan
& kolla på grey's anatomy.. underbart!
Klockan vart mycket & jag blev trött, tråkigt att det inte blev som
planerat, men nu är det helg & lov.. det kommer fler tillfällen. Right?

musiken, vanlij latten & mina underbart musiga kläder
gör mig på bra humör. Förstå att jag är glad trots att det är
snö på marken?! konstigt. Fast huvudet & magen gör ju saken lite
mindre bra, men det fixar mina tabletter till. Jag behöver sånna här dagar.
Då jag inte behöver tänka på nått, bara vara, för mig själv. skönt!


jag vill så gärna säga nått, för jag stör mig, jag stör mig så himla jätte
mycket på det, på dig! Men upp till dig om du vill göra allt som jag gör.
Jag förstår om du vill det, du ser upp till mig & känner dig hotad efter allt.
Det är förståligt, men så himla jätte irriterade! Snälla lägg det bakom dig..
but maybe you're to broken to move on? tänk!

Så.. nu ska jag lägga mig i soffan & slappa ett tag med min latte & en
kropp fullproppad av tabletter! inte så jätte ovanligt.
/Carolinen

ööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0