if there's any thing to say

min söndag, ja, det har inte hänt nått speciellt & kommer trevligtvis inte att göra heller..
kvällen är ju typ slut nu, för min del iallafall.. jag är jätte trött!
men jag behöver plugga, jag ska plugga, fast jag har pluggat
& behöver kanske inte plugga mer?! äh.

jag fick iallafall låna en film av min lillasyster så den ska jag nog somna till..


 

innan jag ska sluta kan jag ju berätta att min rygg är bättre nu
så imorgon blir det ett sista besök hos rehab kliniken & jag ska
börja träna lite mycket mer nu för att min kropp ska orka.. PLUS
att jag måste ju komma igång nu, inte långt kvar till beachen & tunisen :D
tre månader nu, nästan exakt, oh, jag blir pirrig!

ja, men det var ju typ allt, så.. gonatt mina kära :)
/ms. Caroline S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0