it's already wasted

Så.. nu har jag vart både duktigt & lat! Jag har städat mitt rum & fixat med disken
där nere, så när allt var klart förtjänade jag en stund i soffan, lite film tittande.
Råttatouille :D gulligt. En sån här dag, då det snöar (mer än vad det gjort på hela vintern!)
så får man slappa! Jag vill inte tänka på att jag ska gå ut i detta väder senare, fy.
Visst, jag tycker om snö.. MEN INTE I TYP APRILL! Det ska vara vår nu ju. fuck!

jag fryser, jag fryser av att titta ut! fatta, helt sjukt.
Funderar på att lägga mig i ett bad.. igen! Bara ha
lite spa för mig själv där uppe, så himla kul!
yes, nu betämde jag mig..
upp till badet ska jag, HEJ!

& oh yes, now im being a doer.
Getting, while the getting' s good!

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0