it's only life

ja, då var man hemma efter fyra timmars uppsats skrivning, några timmars rast & två timmars iv-val
(mental träning). Det har faktikst vart en konstigt bra dag, skrivningen gick bra. Får man lite godis i magen så funkar allt, ha! & nu har jag en chans att komplitera i min skapande svenska kurs också, yes!
det går så bra för mig nu & tanken av att det är lov om två veckor glädjer mig ännu mer!

i förr går var jag & gjorde min älskade naglar vackra & fina igen. skönt!
det vart en orange-korall-röd-rosa färg  i :D as snyggt faktiskt.
& på det får jag ju passa på att färga håret också, lite förnyelse sådär.
Jag & lisa hade ju tänkt det, nu är det ny start, ny början & allt ska bli så himla bra!
& tänk så kul vi kommer ha. Lära känna nytt folk, våga mer, nytt allt.. typ. oh, härligt!

ikväll blir det bio-mys, vi kommer ju antagligen bestämma oss för vilken film när
vi väl står där nere & måste välja en.. men på bio ska vi! bara att hoppas att filmen vi
bestämmer oss för att se är bra bara?! Fast ifs. ingen film som kan bli dålig utan
godis & sånt mums!



nu är det ,matdags, bästa tiden på dygnet när man får äta! lalala
have a nice day folks! /ms. Caroline

me&L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0