never leave your heart alone

jag är trött, seg, PUST!  Började klockan två idag, men det behövdes.
helgen har vart lugn, lugn men skön & dagen i götet igår var totaly fun!
jag hade mina stunder då jag vart lite små tjurig.. men det berodde
ändast på våran idiot till vikarie & att jag var så hungrig!


För övrigt så satt Jag & camilla satt på Mcdonals idag.
Ett gäng fotbollskillar går förbi, sleipner killar, åker
upp mot sol&motion. Timmen senare när vi fortfarande
sitter kvar åker dom ner för rullbandet, går förbi oss,
ler, jag ler, stort, några av killarna stannar.
En av dom går fram till fönstret där vi satt,
han knackar, vill att jag ska komma ut! (ha, hell no!)
han kommer in där vi sitter, ger mig en lapp & säger;
''ring gärna nån gång''!

haha, skojar han?! helt serriöst, hur kul är det inte!
det roliga är ju att han tror helt klart att jag kommer ringa..
men no no, jag låter honom drömma.. lalala


okej, nu är det snö på marken?! hur depp blir man inte?
whuuut?! jag blir tokig.
/Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0