no where warm

vad är kärlek utan en älskling, vad är en himel utan jord?

jag blir deprimerad av detta väder! är det kul att ha snö & kallt i
april liksom, nu när det är påsk? ha, totaly not!
Men påsklov är det ju typ nu kan man säga..
eftersom att jag inte mår det bästa så kommer jag nog vara
hemma från skolan imorgon & då har jag ju påsklov redan
nu, härligt!

jag vill ha sommar & sol nu,
jag vill åka till tunisien nu,
jag vill en stor filt & en kopp te,
jag vill att det ska bli fredag,
jag vill ha allt påskgodis nu,
jag vill ikväll, jag ska ikväll!
jag vill ha bara handling & inga ord,
pang bara..


men nu, nu ska jag träffa mattias (asse) ett tag!
PUSS & KRAM
/ ms. C

lölö

Kommentarer
Postat av: Frida

jag kan ju berätta att jag har fått jobbet :D I´m leaving sweden for trinidad den 6 april ! fattar du hur kul det ska bli ?! :P hahahahaa ! (dock inte lika roligt att jag ska mellanlanda alldeles jätteensam på en stooor flygplats i new york....)

2008-03-19 @ 23:00:01
URL: http://hellstromfrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0