seriously, running away?

stackars ola! eller mest stackars mig kanske? att inte få se ola i finalen i globen..
jag som tyckte han var så bra, himla mycket bättre än sibel iallafall & snyggare, ha!
men nej nej, det är ju svenska folket det är fel på, fast jag ringde ju ifs inte och röstde på
honom ;O herre min je, hade jag röstat kanske han gått vidare? nu bryter jag ihop..

nä, det gör jag ju inte. Men det var iallafall tråkigt att han inte gick vidare!


kvällen har spenderats hemma, det vart skönast så, huvudet var inte riktigt på
topp för att hitta på nått speciellt kul idag kände jag! Min säng & massor av
Grey's anatomy har funkat bra för mig (: har inte äns sminkat mig idag.
SKÖNT! ibland så älskar jag sånna här dagar, då man får vara lite mindre
snyggare än vanligt. (haha, så rolig jag är!) men ni förstår säkert, lalala..


take care & goodnight!

/ms. C




I, I'll never let you find me.
I'm leaving you behind with the past
No, I won't look back.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0