the way it goes

torsdag idag & oj vad veckorna går fort ;O
påsklov redan om en vecka.. typ!
så himla skönt, vad jag längtar.


igår var jag hos saraosh & hade mys. Hon tog massor av kort på mig.
hon var ju i sånt desperat behov av att fota så man får ju ställa upp!
men kul hade vi & vissa bilder vart ju faktiskt as bra.. jag tror dock
att det den största faktorn till det var självaste sara, fotografen ;D
nu väntar jag på att hon ska komma hem från stan så
att vi kan gå våran lilla runda i skogen, myspys.

min lugg växer sakta men säkert, jag bara längtar tills den bli normal igen.
visst, det var lite roligt att ha håret annorlunda för en gångs skull, lite lila & svart
med lugg! det var coolt, men nu vill jag ha tillbaka mitt vanliga hår.
Det långa brun-röda håret med snelugg, det är mer jag!
men jag väntar, väntar, väntar..

nu borde jag kanske träna på min
redovisning tills imorgon!
vill inte men måste.

PUSSSIS
/ms. C




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0