wait for you

jag har ont i magen! Alla dessa påskägg, påskmat & allt vad det nu innebär har
säkert gjort att jag gått upp mins fem kilo, men gott är det. Så lite ont i magen ska
jag inte klaga över! Men nu är påsken så gott som över, skönt det!
Bara lovet att se fram emot nu, ny vecka, lov-vecka! totally nice!

annars har kvällen här hos lisa bestått av mat, sång, godis, skvaller,
mera godis, seriösa samtal (från min sida), film, somna i sängen för
att sedan vakna av ett ryck! men det har vart en bra dag, verkligen!


nu antar jag att lisa ska sova så det är nog dags för min att ta hubbe mellen benen & bege
mig hemmåt. Sorligt, med tanke på att min säng är stor och jag ingen som ligger där
i väntan på att jag ska komma hem.. men sånt är livet! lalala

för övrigt kan jag ju tala om att min bror blev sju år idag, grattis till honom
& om tio veckor befinner jag mig i tunisen! ha! längtan.
PUSS & GODNATT
/C

234259-61lisa&jag med påsk i håret!
lite sött sådär.
Sommaren på trollholmen!
underbart.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0