a day to remeber

okej.. en hel dag med klassen på utflykt i naturen. Alltid lika trevligt!
dock så kände jag redan första gången vi gick av bussen att mina
ögon och min näsa inte gillade allt gräs! Jag vart helt täppt och typ
kliade sönder ögonen. Men när det var dags för mat fick lisa hjälpa mig
att ta ögondroppar. Allt ordande sig utom näsan.. den rann & rann men
ändå kunde jag inte andas genom den, oh no, fast vilken tur att man har mun ;D
nu, när jag väl är hemma har jag lyckats snyta mig två gånger & båda gångerna
har jag (antagligen) lyckats snyta mig för hårt så jag fått näsblod!?
så,  just nu känner jag mig så jävla äcklig, det typ stinker vitlök om mig, jag har skitiga
kläder, skitit hår, inget smink & en bomullstuss i näsan! snyggt.. NOT!

dags att ta ett bad kanske? oh ja..


Min mobil är tyst.
Jag gillar det inte.
Det känns tomt & tråkigt.
Jag vill ju ha, en karm!

Bye så lång folks.
/fröken C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0