all i need is a bitter song

usch, vilken natt jag har haft! Efter skogendagen igår så kunde jag knappt andas.
Denna jävla pollen allergi har bara blivit värre för varje år, MORR!
Hela natten har jag legat typ svettig i min säng bara för att jag har vart rädd för att
inte få nån luft. Näsan kan jag absolut inte andas genom & halsen är ju istort sätt
full av snor eftersom att jag hela tiden går och drar in & samma sak med hjärnan.
Fanns det inte nått där innan, så finns det garanterat nu! massa snor! disgusting..
stackars mig.

nu ska jag dricka mitt kaffe & sen hem till pappi.234259-15
Kanske till och med hinner övningsköra ikväll, härligt!


jag fruktar morgondagen, vill inte, vill inte..
kom bara tillbaka till mig!
/ Fröken C














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0