let it be

nu börjar nedräkningen..
lala vad jag är lycklig!

Har vart hemma från skolan nu två dagar i rad, morr, min pollen-förkylnings-feber grej är inte kul..
MEN imorgon ska jag upp tidigt, sätta mig på hubbe och äka till skiten. Måste hämta massa
saker som jag är i mycket stort behov av och eftersom att vi inte ska göra mycket i skolan imorgon
kan jag lika gärna gå. Det ska bli soligt imorgon med, vilket är hur trevligt som helst.
Typ överlycklig blir jag av tanken! yey. Denna vecka ska bli bra, denna vecka är bra!

nä om man skulle ta & lägga sig i sängen ett tag, lite mys.
det är jag allt värd efter allt pluggande lisa gjort åt mig! ha.
sämst är jag, totaly. Lisa, sol & kaffe på baksidan är vad min
kväll har bestått av, så nu kan jag lägga mig i sängen & titta på
grey's med Rupert utan att få dåligt samvete.. Lite rött te på det
så har min kväll blivit toppen!

bye so long!
/fröken C

mis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0