things would be different this time

idag har det vart en bra dag, glad dag, lustig dag.. allt typ. kul!

Jag skulle ju ha gott & tittat när hageby if spelade i dag, östgötacupen.
Men nejnej, här måste man sitta och förbereda sig inför nationella i matte..
jag får helt enkelt gå på nästa match & den ska jag inte missa!

Imorgon är det en lååång skoldag & jag hoppas verkligen att det kan
vara lite finare väder ute imorgon. Det hjälper. Då orkar man mer.


nu skulle jag vilja säga att det mesta är över.. men det är bara början. Det värsta är kvar.
Jag vill inte vara ledsen, vill se det från det ljusa sidan. Ni har det bra nu. Men samtidigt som jag 
tycker det är skönt att erat lidande är slut, kan jag inte sluta tänka på mig själv. Egoistisk är jag.
Jag, jag vill ha er kvar.. jag vill att ni ska må bra här. Men verkligeheten är inte så bra & det är bara att 
acceptera. Tack för en underbar uppväxt med er mina kära! 
You'll never be by my side again
And you're never coming home again

Nu ska jag lägga mig i sägen med en kopp rött te, underbart gott.
Blir nog lite grey's som alltid också, oh vilken lycka.
Peace out & Godnatt
/ fröken C




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0