if you were here

Usch vad jag mår illa! Hela min dag har varit super duper stressig.
Massor av folk nere i knäppingen hela dagen, vilket innebär mycket jobb
för oss på te & kaffe companiet! Pust. Det har vart jätte kul, visst.
Men fan, vilket slit det har varit.. & ändå fick vi mindre dricks än på
veckodagarna! Snåla jävlar.

Jag kom i allafall nästan nyss hem och nu sitter jag och väntar på mat.
Egenltligen är jag inte alls hungrig, men jag har inte ätit nått på hela dagen
så nått måste jag ju äta, om det ska bli så att jag och lisa ska hälla i oss
massa alkohol ikväll. Jag känner väl lite så att om jag skulle sätta mig
mer och "varva" ner så skulle jag i stort sätt dö av trötthet.
Men vi får se hur det blir, full vart på lilla mig tills lisa svarar iallafall.

Nu är det mat för min del, hopp & hej!
/carolinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0